Klaaar

Nu är jag helt klar med projektet mitt. Har bara projektrapporten att skriva.
Jag hade ju tänk göra polaroidlayouten med dödssynderna direkt i photoshop och skriva ut dem på fotopapper för att sen sätta dem i pärmen. Sen kom jag på att jag inte ville håla i fotopappret. Då kom jag på att om jag köpte svart bakgrundspapper (sånt papper som finns i fotoböcker) så kan jag limma fast hela sidan på den (för det svarta bakgrundspappret är redan hålat). Men sen kom jag på att det kändes konstigt att limma fast hela A4:at med dödssyndspolaroiderna på ett svart papper. Då kom jag på att jag kunde skriva ut polaroiderna och sen skära ut dem och limma fast dem, på samma sätt som jag hade tänk sätta dem i layouten.
Så det sista jag gjorde var att köpa en skalpell, fototejp och svart fotobokspapper. Jag skrev ut alla polaroiderna och skar ut dem en och en. Sen satte jag fast dem med fototejp på det svarta pappret. Och nu är jag klar.
Som sagt har jag bara rapporten kvar, plus att jag ska gå till Jocke birektor och visa mina kvitton så jag får ut mina stipendiumpengar!

Fanar, ska jag ta med hela pärmen till dig så du får se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0